linnealundsten

Alla inlägg under maj 2013

Av Linnéa Lundsten - 2 maj 2013 10:03

Hej! Mamma och pappa har efter fem dagar tillsammans med mig nu åkt hem mot de kallare breddgraderna, Sverige alltså. Jag befinner mig i lägenheten vi hyrt i Florens. Det regnar utanför och jag tog därför en sovmorgon faktiskt eftersom när Emelie och Jonas kommer så lär det inte bli så mycket tid till att sova. Lägenheten är perfekt, vi hyrde den av en tjej som heter Matilde och den ligger på Via Santa Monaca, två brorar ifrån Ponte Vecchio. Är ni intressede vart i Florens det ligger så sök på googlemaps vetja.  Nej nu ska jag ut och vandra runt i vårregnet, kanske ta en tripp upp till Piazzale Michelangelo som är mitt favoritställe i Florens. Här kommer några bilder ifrån de fem dagarna jag hade med mamma och pappa! Vi hörs snart igen.


                       


Presentation


Jag blivit beroende, beroende av att resa och träffa nytt folk ifrån andra små och stora hörn av världen och jag kan inte Inte resa mera så jag fortsätter att se mig om! Följ med mig och tipsa gärna om ni varit dit jag ska eller befinner mig just nu. Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards