linnealundsten

Direktlänk till inlägg 5 februari 2014

Hejdå Thailand

Av Linnéa Lundsten - 5 februari 2014 09:10

Hej allihopa, efter tre veckor kommer nu en liten uppdatering. Under de senaste tre veckorna har jag rest runt i Thailand. Från att jag träffade Camilla och Fanny på Phi Phi öarna så har vi tagit oss till Phuket, Koh Samui och där jag är just nu, magiska Koh Tao. Det har varit svårt att vilja lägga tid på att blogga de här veckorna, har velat ungås med alla goa vänner här och sen har jag haft ganska bra kontakt med familj och nära vänner via Facebook. Vore lite kul om jag kom igång med bloggen lite mera, men vi får se, man vill ju inte lägga sin resetid framför en dator som knappt fungerar, tar ca en timme att få upp ett inlägg med några bilder i..

Camilla, Fanny och lisebergakillarna Adam, Oscar och Jacob drog vidare igår och lämnade kvar mig och Frida, Sandra och Madde här. Camilla och Fanny åker hem till kalla Sverige imorgon och killarna drog vidare till Kambodja. Frida och tjejerna åker vidare imorgon och själv reser jag ikväll! Vi får se vart jag hamnar fram tills jag ska ta flyget till Bali 15/16 februari från ev Kuala Lumpur.

Jag börjar iallafall min Malaysia resa med Georgetown(Penang) och dit tar det ca 20 h med båt och sen en lång bussresa. Hör av mig när jag är framme imorgon kväll ;)

Här kommer några bilder från Thailand som jag INTE har lagt upp på fb, riktigt extra material alltså haha. Bamsekram till er, jag mår jättebra oc längtar inte hem ett dugg!

 
 
Ingen bild

mormor

5 februari 2014 11:26

Lycka till och var rädd om dig ,tack för att du skypade på min födelsedag, många kramar från oss / mormor o morfar

Linnéa Lundsten

8 februari 2014 15:53

Ni far ocksa ta hand om varandra!! puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa Lundsten - 21 mars 2014 19:53

På lördag kvällen den 15 Mars runt halv tio landade jag på Indira Gandhi flygplats i New Delhi. Då återstod bara 6 timmars väntan på June som skulle komma tre på natten med ett flyg från Doha. Det tog en bra stund innan hon hade tagit sig igenom imig...

Av Linnéa Lundsten - 11 mars 2014 07:42

Tredje gången gilt?.. Denna sjukperiod som jag just nu försöker ta mig igenom har varit den värsta hittils. De senaste dagarna har jag legat utslagen i sängen och försökt behålla resorben jag druckit. Är det bara inbillning eller blir man dubbelt så ...

Av Linnéa Lundsten - 1 mars 2014 06:18

Hej igen! Nu har jag förflyttat mig från Kuta och åkt en timme bil och två timmar båt ut till Gili Trawagan som ligger på Balis östra sida. Gili-öarna är tre små paradisöar utan bilar, bussar och flygplan så här tar man sig runt med antingen cykel, h...

Av Linnéa Lundsten - 24 februari 2014 17:05

Hallå kära läsare!Har sedan igår varit på Bali en hela vecka och haft det riktigt gött. Bali är en paradisö full av turister.. mestadels svenskar och australiensare. Vill man ha en lugnare och en mer kulturell resa så rekommenderar jag genom goa pers...

Presentation


Jag blivit beroende, beroende av att resa och träffa nytt folk ifrån andra små och stora hörn av världen och jag kan inte Inte resa mera så jag fortsätter att se mig om! Följ med mig och tipsa gärna om ni varit dit jag ska eller befinner mig just nu. Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards