linnealundsten

Alla inlägg under juni 2013

Av Linnéa Lundsten - 11 juni 2013 12:41

Hej allihopa! Får börja med en ursäkt för att jag inte skrivit något sedan jag kommit hem till Sverige. Tiden har gått fort och om bara några dagar är det faktiskt 4 veckor sedan jag landade i Sverige igen! Min sista resa som jag gjorde själv i Italien halva Maj måndag gick kanon, och jag träffade så många fina människor på vägen. Det svåra blir bara att hålla kontakten med alla nu, speciellt eftersom jag är oerhört seg på att svara.. Med att jag har kommit hem så har jag inte lika mycket tid att skriva här, nu har jag ju ett riktigt jobb att sköta, äntligen :D Min au pair tid är över, både tråkigt och roligt att vara hemma igen måste jag säga, och med att jag är hemma så avlutar jag även denna blogg för tillället fram tills min nästa resa (tror jag)! Vi får se helt enkelt, kanske känner att jag vill börja skriva igen senare i sommar eller till hösten. Massa kramar till er!!

Presentation


Jag blivit beroende, beroende av att resa och träffa nytt folk ifrån andra små och stora hörn av världen och jag kan inte Inte resa mera så jag fortsätter att se mig om! Följ med mig och tipsa gärna om ni varit dit jag ska eller befinner mig just nu. Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards