linnealundsten

Alla inlägg den 1 december 2012

Av Linnéa Lundsten - 1 december 2012 13:26

Åh idag är det första december, vill bara finna orden för hur glad jag är. Ska precis sätta på julkalendern på svtplay, och till det satsar jag på mys.. stor kopp kaffe med kanel i och apelsinklyftor, julkänsla på det!


Någon som vill skypa? Jag är ledig fram till 16 idag så ;)

Av Linnéa Lundsten - 1 december 2012 01:45

Idag har jag gått runt och varit paff, förvirrad men lycklig på samma gång, över vad kanske ni undrar? Jo, över att det är första december imorgon. Nu är ju klockan över tolv så det är ju första december idag, hurra. Som jag har längtat efter att december månad ska komma igång. Månaden som är mys och värme själv, och månaden som slår alla andra månader ihop när det gäller att ge kärlek till nära och kära. Jag älskar julen på grund av detta kärleksspridande, alla är så fruktansvärt glada och omtänksamma hela tiden. Det är så synd att vi inte kan vara lika bra människor året om, men men! Hur som helst, eftersom det är första december idag så börjar ju den efterlängtade julkalendern med. Det är en tradition för mig att titta på den, för något år sedan va den fruktansvärt dålig så då struntade jag faktiskt i den men man ska i alla fall ge dem en chans varje år. I år tvekar jag dock inte alls på hur den kommer vara för, trumvirvel.. det är Mysteriet på Greveholm, igen, 15 år efter att den sändes sist. Det är andra skådespelare och en annan historia såklart men känslan kommer nog vara densamma, och det är känslan plus stämningen som gör allt enligt mig. Sedan är det morfars födelsedag idag, hoppas jag kan få tag på honom på något sätt å gratta honom!


Minns ni hur kalendern såg ut då tro?

 

Presentation


Jag blivit beroende, beroende av att resa och träffa nytt folk ifrån andra små och stora hörn av världen och jag kan inte Inte resa mera så jag fortsätter att se mig om! Följ med mig och tipsa gärna om ni varit dit jag ska eller befinner mig just nu. Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards