linnealundsten

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Linnéa Lundsten - 3 februari 2013 23:55

 

Tror inte jag har skrivit de exakta resultaten på mina "kroppsliga mätningar" innan, idag får ni dem! Tänkte köra samma system som Alice, alltså att skriva antingen minus eller plus och så centimetrarna. Mätte mig faktiskt inte fören den 14 januari, innan det ställde jag mig bara på vågen. Så är ju inte så längesedan men vi kör ändå! På 3 veckor:


Hals: -1,5 cm

H Överarm: - 1,0 cm

Bröstvidd: - 3,0 cm

Midja: - 6,0 cm

Stuss: - 3,0 cm

H Lår: - 3, 0 cm

Över H Knä: - 1,0 cm

H Vad: - 0,5 cm


Roligaste resultatet varje vecka är ju självklart midjan, äntligen Börjar den komma i form! Ska jag avslöja siffran efter minustecknet på viktminskningen med kanske? Varför inte, är ju nöjd. Sedan 1 januari har jag minskat vikten med 5,9 kg, de första 2 kilona var totalt julmat men tror faktiskt inget av de andra är vatten för jag dricker nästan 2 liter vatten om dagen. Fortsätt pusha mig :) blir så glad när ni hejar på mig istället för ifrågarsätter det jag gör! Godnatt alla glada, kramar




Av Linnéa Lundsten - 3 februari 2013 15:01

Klimatet här är bra underligt ibland, igår va det kallt, regnigt och otroligt blåsigt medan idag skiner solen som aldrig förr. Kunde därför utnyttja balkongen min värdfamilj har och sitta i solen hela förmiddagen. Frukost, massa bokläsning och lunch i solen, så härligt! Tror jag har fått tillräckligt mycket D vitamin för hela veckan nu (Y). Pappan i familjen går mig på nerverna som vanligt, tycker mindre om honom för varje vecka som går, kan inte riktigt förklara här på bloggen vad det är han gör men tro mig, han hade gått er på nerverna med. Så är väl livet ibland, man kan inte fungera bra ihop med alla och det är bara svälja och försöka göra det bästa av situationen.. Simhallen öppnar idag för vanligt folk 15.30 och har öppet till 18.30, ska passa på och ta mig ett långt simpass och bege mig ner till simhallen nu. Senare ikväll är det mätning och viktkoll, kommer bli kul att mäta mig igen för det är två veckor sedan jag gjorde det nu, har redan tjuvtittat på vågen så är inte orolig ;) Hoppas ni har en fin söndag allihopa! Kramar från mig

Presentation


Jag blivit beroende, beroende av att resa och träffa nytt folk ifrån andra små och stora hörn av världen och jag kan inte Inte resa mera så jag fortsätter att se mig om! Följ med mig och tipsa gärna om ni varit dit jag ska eller befinner mig just nu. Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards