linnealundsten

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Linnéa Lundsten - 2 januari 2013 02:49

Å så var det år 2013, herregud nu är det ju "förra året" jag tog studenten, kaos.... Jag ser fram emot detta året jättemycket eftersoom det är mitt första fria år då jag kan göra vad jag vill, förra året gick jag ju en hel termin på gymnasiet. Det nya året börjar precis som för många med en ny hälsokur efter för mycket julmat haha, men det kommer nog gå bra. Ska i nyårslöfte även försöka rehabilitera min fot lite bättre. Jag önskar er alla ett gott nytt hälsosamt glatt å lyckligt år :) Har precis bokat flygresan "hem" till Italien, åker på söndag morgon 6.45 Kul att tvinga upp pappa på sin födelsedag för att skjutsa mig till flygplatsen.. Aja nu ska jag och erica sova, vi är lite sletna efter nyårsfirandet igår. Godnatt

Presentation


Jag blivit beroende, beroende av att resa och träffa nytt folk ifrån andra små och stora hörn av världen och jag kan inte Inte resa mera så jag fortsätter att se mig om! Följ med mig och tipsa gärna om ni varit dit jag ska eller befinner mig just nu. Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards