linnealundsten

Alla inlägg den 19 januari 2013

Av Linnéa Lundsten - 19 januari 2013 13:29

Efter att insett att jag inte skulle få tag i en biljett så började jag seriöst att gråta, ville så gärna gå på the knife i milano. Plötsligt släpps det några biljetter till och både jag och josefine får tag i varsin, vi bestämde oss då för att det är bäst att hon köper den åt mig så det inte blir något fel, jag kan ju trassla till det som ni vet. Efter vi försökt betala biljetten så går tiden ut och ännu en gång är jag utan biljett. Jag tror seriöst jag hyperventilerade ett tag efter det, vi hade ju för guds skull en biljett.. MEN efter 25 minuter uppdaterar jag sidan för 50e gången i hopp om en biljett och jag lyckas få tag i en!! Skyndade mig att betala den kan jag lova, och nu är den min :) Tänka sig att det kan va så mycket trubbel för en ynka biljett till en konsert.. Imorgon är det mätningsdag, spännande spännande! vi hörs då, kram

Presentation


Jag blivit beroende, beroende av att resa och träffa nytt folk ifrån andra små och stora hörn av världen och jag kan inte Inte resa mera så jag fortsätter att se mig om! Följ med mig och tipsa gärna om ni varit dit jag ska eller befinner mig just nu. Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards