linnealundsten

Alla inlägg den 16 november 2012

Av Linnéa Lundsten - 16 november 2012 00:23

    

De vet hur man gör kaffe här mmmm


Tänkte bara berätta att jag gjorde min premiär-simtur i simhallen idag och det var riktigt härligt verkligen. Visst min fot gjorde ont så fort jag simmade frisim men kanske kan simma det om ett tag igen.. Så nu i början satsar jag på att rehabilitera foten och benhinnorna, och simmar alltså bara bröstsim. I längden är det ju ganska tråkigt, vilket jag märkte efter 20 min av mitt 1 h pass men men.. Tur att jag tog med mig min badmössa hit, för här är det som jag trodde ett måste för både män och kvinnor oavsett längd på håret. Det kostar mig 6 euro att simma varje gång, plus att man måste köpa poletter för att duscha och för att kunna använda hårtorkarna. Det tycker vilket är lite snålt av dem, har jag inte redan köpt inträdet liksom? Aja simningen är värd varje peng så :) Hoppas ni haft en bra dag, imorgon är det freeeedag - och jag ska sitta barnvakt till 24, woho!

Av Linnéa Lundsten - 16 november 2012 00:00

 


















Här är vi :)


Så igår va ännu en fantastisk dag här, ungefär 20 grader i solen! Jag hade nog kunnat sola om jag velat, men istället tittade jag på för många avsnitt av Walking Dead innan jag gick och hämtade Jacopo. Lillpojken va underbar igår, efter jag hämtade honom så mötte vi Rebecca och hennes unge Giovanni som är Jacopos bästa vän i stan. Perfekt att de är vänner så jag och Rebecca kan hänga. Så jag och Rebecca stod i varsitt mål medan pojkarna spelade fotboll mot varandra, Jacopo vann woho.. Efter detta så blev det en go hemlagad middag hemma, riktig italiensk risotto med kronärtskocka i! Sedan äter de ju alltid 2 rätter här.. så andra rätten blev kokta grönsaker, och till efterrätt färsk mango - MUMS.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag blivit beroende, beroende av att resa och träffa nytt folk ifrån andra små och stora hörn av världen och jag kan inte Inte resa mera så jag fortsätter att se mig om! Följ med mig och tipsa gärna om ni varit dit jag ska eller befinner mig just nu. Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards