linnealundsten

Alla inlägg den 11 mars 2013

Av Linnéa Lundsten - 11 mars 2013 14:19

Den senaste veckan har varit ett stort misslyckande med kost och träning, dags att satsa på denna nya vecka som börjar idag. I tisdags fyllde ju Cara 20 år och i lördags fyllde även min värdmamma Antonella år, så båda de dagarna va det kalas med god italiensk mat och onyttiga efterrätter. Det har precis spöregnat i fyra dagar så lyckan när det äntligen var lite sol igår går inte att beskriva. Jag och Cara hade planerat att gå på rugbymatchen i grannstaden Cogoleto men eftersom det var så fint väder bestämde vi oss på vägen dit att fortsätta promenera istället. Vi satte oss lite senare på eftermiddagen på ett sött litet kafé "The Fig Tree", tog varsin cappuchino och bara njöt av att det inte regnade, deprissionen lättade alltså lite efter allt regnande. Nu är det i alla fall en ny vecka och jag satsar på nytt, både med maten, träning och mitt humör - jag är ju trots allt i Italien och borde vara riktigt glad över det. Här är lite bilder ifrån igår då det va lite sol. Hoppas ni mår bra, vi hörs.


         

Presentation


Jag blivit beroende, beroende av att resa och träffa nytt folk ifrån andra små och stora hörn av världen och jag kan inte Inte resa mera så jag fortsätter att se mig om! Följ med mig och tipsa gärna om ni varit dit jag ska eller befinner mig just nu. Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards