linnealundsten

Alla inlägg den 16 mars 2013

Av Linnéa Lundsten - 16 mars 2013 18:59

 

Är så fruktansvärt lycklig och taggad just nu, snart kommer Cara hem till mig och så ska vi boka lägenheten i Rom som vi har hittat till ett riktigt bra pris, så snart är det bokat och klart! Jag, Cara och andra Linnéa åker till Rom över påsk och får 5 hela dagar i Rom.. herregud, kommer bli helt otroligt bra tror jag. Vi tar nattåget dit och hem vilket ger oss både hela torsdagen och måndagen där eftersom vi kommer fram kl 6.30 torsdag morgon, och åker hem tisdag natt för att landa i Arenzano 6.45 tisdag morgon. Kan inte riktigt förstå att jag ska åka till denna underbara stad, har hört så mycket under så många år om Rom. Borde jag ha mina höga förväntningar eller borde jag sänka dem lite för att bli överraskad? Vad tycker ni? För att längta ännu mer än vad jag redan gör så kommer här två bilder från Rom, från google ofc :)

 


 


Dags att börja göra i ordning inför att Cara kommer hit, vi ska ha våran första ost och vin kväll, nom nom.. Vi har köpt två flaskor vin, till oss två haha, och sedan har vi köpt brie, fontina och gorgonzola att ha till vinet. Vi köpte ingen efterrätt tillslut, vilket skulle varit vindruvor, men vi tyckte vin och ost får räcka så vi (eller jag) käkar för många extra kalorier haha - en vindruva är 7 kalorier så lätt att gå lös där ;) Ha en go lördag allihopa, nu ska jag njuta av gott vin för en gångs skull, kramar.


Av Linnéa Lundsten - 16 mars 2013 12:19

 

Gud idag känner jag livet i mig, mer än igår och igår va ändå en riktigt bra dag med Jacopo. Idag har förkyldningen börjat lägga sig och solen skiner utanför, kunde känna riktig värme när jag förut tog ut tvätten ur maskinen och kunde hänga den på linorna på balkongen. Så trots att jag inte är helt frisk tänker jag klä mig varmt, ta en lång men lugn promenad för att sedan sätta mig vid stranden och läsa min bok. Jag skall nog också ta med kameran så jag kan ta lite foton vid stranden med. Dags att bege sig, vi hörs snart igen, definitivt imorgon för då är det både mätning och vägningsdags igen.

Kramkram

 



Presentation


Jag blivit beroende, beroende av att resa och träffa nytt folk ifrån andra små och stora hörn av världen och jag kan inte Inte resa mera så jag fortsätter att se mig om! Följ med mig och tipsa gärna om ni varit dit jag ska eller befinner mig just nu. Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards