linnealundsten

Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Linnéa Lundsten - 17 mars 2013 20:27

Vi hade alltså tillslut vår efterlängtade vin och ostkväll igår, eller inatt om jag ska vara korrekt. Jag och Cara bänkade oss vid tiotiden framför The Hobbit tillsammans med två flaskor rött vin, en skål med jordgubbar, en tallrik med olika sorters salta crackers och såklart osten. Osttallriken bestod av gorgonzola, brie och fontina och gud så goda de var! När vi vaknade idag runt elvatiden så var vi bra trötta och bakis, men faktiskt inte bara på grund av de två flaskor vin vi tömt eller bristen på sömn, utan på grund av all ost. Våra magar va nog till och med lite uppsvällda efter allt ostätande och tanken på att äta ost igen gjorde oss illamående. Det är helt klart farligt att äta och dricka till film, det går både för enkelt och för snabbt ner i magen.

 

Till frukost blev det endast kaffe för oss båda för vi var fortfarande sjukt mätta efter all ost, så det var inte fören klockan slog tre som vi åt något alls. Antonella skulle göra några ärenden i Genova så hon gav mig och Cara skjuts till Decathlon, en stor billg sportaffär, och Ikea som vi chillade runt i några timmar tills Antonella skulle åka hem igen. En perfekt bakisdag när det spöregnar ute (Y) Idag blev det alltså ingen mätning eller vägning pga all ost haha, hade liksom inte min vanliga vikt när jag vaknade så imorgon ger jag er resultat istället ;) Nedanför kommer även en bild på dagens middag som jag lagade till mig, en omelett med spenat och till det några stekta cocktailtomater, riktigt göttigt.

 

 

 



Presentation


Jag blivit beroende, beroende av att resa och träffa nytt folk ifrån andra små och stora hörn av världen och jag kan inte Inte resa mera så jag fortsätter att se mig om! Följ med mig och tipsa gärna om ni varit dit jag ska eller befinner mig just nu. Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards