linnealundsten

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Linnéa Lundsten - 20 mars 2013 21:07


Insåg nyss att min sista tid här är fullspäckad med massa massa kul. Just nu är det ca åtta dagar kvar till jag reser till Rom med två av mina aupair vänner. Innan det händer också något.. på måndag fyller jag tjugo år, woho, äntligen!! Min familj här reser dock bort från söndag-fredag så de missar min födelsedag och hade jag inte haft mina aupair vänner hade jag fått fira mig själv, hemska tanke. Antagligen så sover Cara över på min födelsedag så jag slipper sova ensam den natten i alla fall. Vi skall äta middag ihop så jag har planerat att laga middag istället för att gå ut och äta - gäller att spara pengar inför Rom.. Till efterrätt ska jag laga Gino tror jag, varm exotisk frukt med vitchoklad på och något gott vin till det. Låter inte det smarrigt? Vi får se vad det blir tillslut! Vi ska fira mig och Caras tjugoårsdagar när vi är i Rom under helgen, dricka goda drinkar och dansa på någon club tills svetten rinner ;) Helgen efter Rom kommer min kära syster Josefine och min bästa kompis Marcus hit, har jag nämnt det innan? Kanske för längesedan men nu är det bara två veckor kvar! Längtar så mycket efter att de ska komma, jag hoppas att vädret är med oss medan de är här så vi kan sola, äta glass och bara njuta, det är ju vardag för mig att vara här men är ju ändå semester för dem.. hoppas, hoppas. Efter att Josefine och Marcus åker hem är det två ynka helger imellan innan min sista helg är kommen, och vilka kommer inte då om inte mina älskade föräldrar?! Efter att jag slutat här ska jag resa med dem i några dagar och under mina sista två dagar här visa dem Arenzano, denna fina paradis-stad som jag snart bott 6 månader i, herregud, går inte tiden för fort ibland.. Dags att sova för att komma upp i tid, ska vara relativt soligt så gäller att utnyttja dagen ordentligt, speciellt eftersom det har spöregnat och åskat senaste dagarna.. Kram på er!

 

 

LÄNGTAR.. <3

     

 

Presentation


Jag blivit beroende, beroende av att resa och träffa nytt folk ifrån andra små och stora hörn av världen och jag kan inte Inte resa mera så jag fortsätter att se mig om! Följ med mig och tipsa gärna om ni varit dit jag ska eller befinner mig just nu. Kram

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards